درباره

۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

سخنان خمینی درباره هدفمند شدن یارانه ها و...

ما علاوَه بر اينكه زَندگي مادي شما را مي خواهيم بدتر بشَد، زَندگي معنوي شمارا هم مي خواهيم به باد داده بشـَد! شما به آخوند احتياج داريد. معنويات مارا بردند اينها! دلخوش نباشيد كه قیمت مسكن فقط چند برابر می شود. آب و برق را هدفمند ميكنيم. اتوبوس را هدفمند ميكنيم. دلخوش به اين‌مقدار نباشيد.   بلکه بنزین و گازوئیل و گاز و ... لاکن همه چیز را به سمت بیت، هدفمند می کنیم.

     معنويات شما را، روحيات شما را به گند می کشیم . شما ر ا به مقام حیوانیت مي رسانيم. اينها شما را منحط كردند و خوشی زد زیر دلتان. اينقدر ارزانی و نعمت دنيا را پيش شما جلوَه دادند كه خيال كرديد همه چيز اين است! ما هم دنيای شما را خراب ميكنيم هم آخرت را.

      يكي از اموري كه بايد بشَد همين معناست كه خواهد شد. اين دارايي از غنايم اسلام است و مال آخوندها است و نه مستضعفين، و من امر كردم جیب آخوندها را پر کنند و به مستضعفين ندهند و نخواهند داد و پس از اين هم تغييرهاي ديگر در امور خواهد حاصل شد،‌ لاكن يه قدري بايد تحمل كنيم (تا ظهور امام زمان، شاید این جمعـَه بیاید..)، به اين نغمه هاي باطل گوش نكنيم! اينها حرف ميزنن، ما عمل ميكنيم.  قلب و مغز شما را عمل می کنیم.

      اونها شمارو ميخوان دلسرد كنن از اسلام. اسلام ابزار و منبع درآمد ما آخوندهاست. اگر اسلام نباشد ما هم نیستیم.  ما پس از اين راجع به بانكها هم طرحهايي داريم كه از اون وضع رقت بار برگردد. از اون وضع استعماري برگردد. همه را به دلار تبدیل می کنیم و لاکن حسابهایمان را می خواهیم به بانکهای سوئیس منتقل بشـَد. 

    ما بايد تمام اين كاخهاي اين وزارتخانه را، وزارتخانه ها را كه ميليونها ميلياردها مال ملت دَرش ثبت شده است، برداریم برای خودمان، بايد اينها تبديل بشَد به كيف معتدل اسلامي، بیت المال آخوندی.
    اين  فرم فرم خارجيست، فرم اجنبي است! فرم طاغوت است، لاکن فرم ما فرم آخوندی است، فرم خـَلافت است، فرم بـِیت است. در دادگستري كاخ درست شده است ،ليكن دادگستري نيست، دادخواهي نيست، فقط كاخ است، ما بجایش زَندان می سازیم و آنجا را بندگستری می کنیم. لاکن چه معنی دارد وقتی می شود مخالفان را اعدام کرد  آنها را بفرستیم زَندان و پول بیت المال را هدر دهیم.


  هی نگویید ما انقلاب کردیم، این انقلاب بود که کرد. اینطور نباشد که بگویید غلط کردیم، این آشی است که خودتان پختید و باید تا تهش بخورید، لاکن تا شما باشید گول ما را نخورید. این خدعه بود، تقیه بود. فرق می کند این، اسلامی است این.

۹ نظر:

  1. عالی بود ای لعنت بر اون جد ش بشود ای لعنت و تف بر اون پیغمبر و اسلامش بشود ای لعنت بر هر احمقی که دنبال حرف این ها برود ای لعنت بر پدران ما که بزرگترین کلاه بشریت بر سرشون رفت ...

    پاسخحذف
  2. http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=161066530577635&id=106358109389371

    پاسخحذف
  3. به خواننده ناشناس:
    همونطور که می دونید بیش از 90 درصد این متن، عین سخنان خمینی در سال 57 است، فقط من مفهوم واقعی شون را نشون دادم.

    پاسخحذف
  4. به آقای Ariya:
    خواهش می کنم.
    با اینکه این متن ظاهرا طنزه،ولی واقعیت خیلی تلخیه.

    پاسخحذف
  5. دقیقا منظورش همین بود. وقتی مردم عکس این آقا را در ماه دیدند، فکر نکردند چه نکبتی را به آینده تحویل میدهند

    پاسخحذف
  6. این پیرمرد نمیخواست اینجوری بشه . کمی انصاف داشته باشید. به اون ناشناسی هم که به جدش لعنت فرستاده بگین لعنت به خودت و به جد خودت .

    پاسخحذف
  7. لعنت به خودش و جدش و طرفداراش و جانشینانش. خیلی جلوی خودم رو گرفتم که سنگین تر نگفتم!

    پاسخحذف
  8. اقای ناشناسی که میگی خمینی نمیخواست اینجوری بشه:
    با چه استنادی میگی اون نمیخواست اینطوری بشه. تازه جد اون اصلا میدونی کیه ؟ اون هندی زاده بود
    تو چرا بهت برخورد؟ نکنه تو هم هندی زاده ای ؟
    یا نه از سید های عرب تباری هستی که در واقع به مادراشون تجاوز شده و حرامزادگی را با سیدی به یدک میکشند؟چشمتو باز کن و خودتو به حماقت نزن.
    تمام احکام اعدام رو همین حرومزاده سید صادر کرده.
    تو چه بدبخت ساندیس خور اجنبی هستی که میگی این حیوونان ادم خوبی بوده .برات متاسفم عرب تبار. منظورم عربهای عربستانین . والا باور کن عربهای خوزستان ادمای باحالی هستن و وطن پرستن. آبادان و اهوازو همین عربهای هموطن ساخته بودن که همین خمینی بی پدرو مادر داغونش کرد. لعنت به هرچی اخوندو طرفدار اخوند

    پاسخحذف

نظر