درباره

۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

جمهوری اسلامی بالاترین، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر (امام بالادارنژاد)



اینطور نباشد که یک عدَه بیایند از آزادی بالاترین سوء استفادَه کنند و بدترین توهین ها به اسلام بشـَد؛ به مقدسات این ملت توهین بشَـد. اینها آزادی را نمی فهمند. 
 آزادی هست،لاکن در چارچوب اسلام باید باشد.  نمی شود به اسم آزادی هرج و مرج کرد.
   آن مردِکه آمده دو طفلان مسلم را به خرس قطبی تشبیه کرده؛ اینجا به مسلمین توهین شد،  تو کی هستی که اینطوری می کنی.

   اینجا جای کافران نیست. مملکت اسلامی است. نمی شـَـد که به ائمه و اهل بیت توهین بشـَد. شما به معنویات احتیاج دارید، معنویات ما را بردند اینها. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می دهیم.
ما علاوه بر اینکه لینکهای توهین به اسلام را از صفحه اول می خواهیم برداشته بشـَد، کارهای دیگری هم در آینده می خواهیم انجام بشَد. دلخوش به این مقدار نباشید.
    این کفاری که می گویند بالاترین را ما بالاترین کردیم، اینها خدعَه می کنند. بالاترین را این پابرهنگان و مستضعفین بودند که به اینجا رساندند.  یک عدَه دیگر گفتن که ملاک توهین چیست، از کجا می شود این را فهمید؟    این را فقهای اسلامی بالاترین بهتر تشخیص می دهند. شما صلاحیت این را ندارید.

۷ نظر:

  1. خاک بر سرت که توهین و تمسخر عقیده و اقوام دیگر را آزادی بیان میدونی.کسی در بالاترین راه فحاشی را به روتون نبسته،تا میتونی فحش بده شاید عقده هات باز بشه و درمان بشی.

    پاسخحذف
  2. چون این موضوع حمایت از حقوق یک اقلیتی در بالاترین است، برای همین نمیشود به رای اکثریت گذاشتش.

    پاسخحذف
  3. مطلب عالی‌ بود، دوست من

    پاسخحذف
  4. عالی بود . با سپاس

    پاسخحذف
  5. عالی بود. این خمینی آدمکش می گفت خیلی کار ها باید بشَد ولی نشد فقط کشتار ها و آزار و اذیت ها شد.

    پاسخحذف
  6. آقای "مهدی یحیی":
    شاید این تصمیم با هدف حمایت از حقوق یک اقلیت که در شکل گیری آن اکثریت فعلی هیچ دخالت و نقش مستقیمی نداشته اند، گرفته شده است ولی پس از اجرا و در عمل بدلیل عدم تعریف مشخص و واضح از توهین، اعمال دخالت انسانی و برداشت های سلیقه ای منجر به قربانی شدن بسیاری از لینکهای دیگر در این میان شده است.
    به عبارتی اتخاذ این تصمیم، بعنوان ساده ترین راه حل برای این مشکل، تبعیضی مثبت به سود اقلیتی خودخواسته است تا آنها را به آشتی با بالاترین ترغیب نماید و همزمان موجب دوری و کاهش فعالیت شمار زیادی از کاربران فعلی بالاترین شده است.

    پاسخحذف
  7. به ناشناس اول:
    فعلا که این شما هستی که از هر فرصتی برای توهین به دیگران استفاده می کنی.
    من تا به حال حتی یک لینک که در آن انتقاد تندی از دین شده باشد نداشته ام چه برسد به توهین.

    مشکل من با نحوه پیاده سازی عملی این تصمیم و پیامدهای منفی آن است که گریبان بسیاری از لینکهای دیگر را نیز گرفته است، زیرا که حذف یا عدم حذف لینک کاملا به گرایش های مذهبی شخص نظارت کننده و تشخیص شخصی او بستگی دارد و هیچ الگوی ثابت و قانونمندی در این روند اعمال نمی گردد.
    در نهایت این کار به زیان هر دو گروه اقلیت و اکثریت تمام می شود و آزادی بیان را محدود می کند.

    پاسخحذف

نظر