درباره

۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

یک شنبه، هفتم شهدای 25 بهمن، فرصتی برای حمایت از رهبران جنبش سبز


    برگزاری راهپیمایی با شکوه 25 بهمن که با وحشی گری و سرکوب شدید مزدوران خامنه ای همراه بود و به شهادت دو تن از جوانان معترض منجر شد، مهر تاییدی بود بر دورویی و ادعاهای دروغین خامنه ای و بازتاب رسانه ای وسیع آن در خارج از کشور، همه ی نقشه های او را در بهره برداری از اعتراضات مصر و تونس نقش بر آب نمود.
   این هزینه آنچنان بر جمهوری اسلامی سنگین بود که بلافاصله خامنه ای دستور به جریان افتادن پرونده ی دستگیری رهبران جنبش را صادر نمود.
 
     یکی از کثیف ترین رفتارهای دیکتاتوری خامنه ای پس از برخورد وحشیانه با راهپیمایی روز دوشنبه، به گروگان گرفتن پیکر شهیدان 25 بهمن و تشییع آنها بدست مزدوران لباس شخصی اش بود.
    این شهیدان در مظلومیت شدید و در فضایی به شدت امنیتی بر روی دستان مزدوران خامنه ای تشییع شدند. در حالی که خون آنها به دست همین مزدوران و در راه "آزادی" بر زمین ریخته شد.

  مراسم هفتم شهدای 25 بهمن در روز یکشنبه، فرصتی است تا جنبش سبز پیکر این شهیدان را از قاتلانشان باز پس گیرد و آنگونه که شایسته ی یک شهید راه آزادی است با آنها وداع نموده و بر ادامه راهشان تاکید نماید.


    همچنین در شرایط حساس امروز که رهبران جنبش عملا در محاصره ی مزدوران حکومت قرار دارند و کلیه راههای ارتباطی آنها با مردم قطع شده است و هر لحظه احتمال دستگیری آنها می رود، مشارکت گسترده در این راهپیمایی می تواند با نمایش میزان حمایت جنبش سبز از رهبرانش، عاملی بازدارنده در عملی شدن سناریوی دستگیری رهبران جنبش باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر