درباره

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

انگار همین دیروز بود




انگار همین دیروز بود که "کامران دانشجو" رئیس ستاد انتخاباتی وزارت کشور و وزیر علوم فعلی احمدی نژاد، نتیجه ی کودتای احمدی نژاد-شورای نگهبان را اعلام کرد و رهبر کودتا، خامنه ای آن را تایید کرد.

انگار همین دیروز بود، وقتی در 25 خرداد 88، خامنه ای مزدوران مسلحش را به خیابانها اعزام کرد تا مردم معترضی را که در اعتراض به خس و خاشاک خواندن خود از سوی احمدی نژاد، گماشته ی او، در یک راهپیمایی آرام به سوی "آزادی" حرکت می کردند به خاک و خون کشد و مزدوران سپاهی و بسیجی و سربازان گمنام لباس شخصی اش خون پاک سهرابها و جوانان این سرزمین را بر زمین ریختند.

انگار همین دیروز بود که ولی فقیه پس از سخنرانی تهدید آمیزش در "نماز" جمعه، شنبه 30 خرداد "ندای ایران" و دیگر ایرانیان را به شهادت رساند.

انگار همین دیروز بود که به فرمان "صادق محصولی" وزیر کشور و وزیر رفاه فعلی (مسئول هدفمند کردن یارانه ها) احمدی نژاد، مزدوران سپاهی و بسیجی، نیمه شب به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران حمله بردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در زیر زمین وزارت کشور زندانی کردند.

انگار همین دیروز بود که در کهریزک، مزدوران گمنام دیکتاتور، محسن روح الامینی، امیر جوادی فر و جوانان آزادی خواه را تا حد مرگ شکنجه کرده و به شهادت رساندند.

انگار همین دیروز بود که در تظاهرات 18 تیر، روز قدس، 13 آبان، 16 آذر هزاران نفر زخمی و زندانی شدند.

انگار همین دیروز بود که در یکشنبه 6 دی 88 و روز عاشورا در ماه حرام "محرم"، "نایب امام زمان" بی سابقه ترین وحشی گری و خونریزی اش را انجام داد و خامنه ای چندین نفر از جوانان ایران را به شهادت رساند.


در 25 بهمن، تاریخ دوباره تکرار شد. خامنه ای هنوز، "تشنه ی خون" است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر